Sağlıktan yararlanamıyorız ve benim doğumuma çok az kaldı devlette doğum olcak muayene olurken analık hakkından yararlanıyorum ücretsiz oluyor ama doğumda da öyle olur mu ücret talep ederler mi sezaryen olmak zorunda kalsam mesela bilgisi olan varmı bazıları ücretli demiş bilemedim hastanede bunu nereye sorabilirim