Kızlar 1 senedir aktif burdayım geçen sene bir kere kimyasal geçiridm geçen ayda tüp bebek sürecim negatif sonlandı embriyom kalmadı. Suan dinlenme sürecindeyken ilk kez ovulasyonda tertemiz bir pik gördüm. Yani yaşamayan bilmez ovulasyonda pik görmek bile öyle iyi hissettiriyor ki. Değerlendiryiorum günleri sizden istediğim kim görürse icinden benım icin güzel dilekler geçirebilir mi ruhen ve bedenen cok yoruldum çünkü. Mübarek kandil günü allahım isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin canım kızlarım 🩷