Kızlar 35. Haftadayım şükür her şey yolunda günümüzü de aldık bekliyoruz. Ama bende anksiyete var herşeyin olumsuz yanını düşünüp başıma gelecekmiş gibi üzülüyorum. Mesela dün arkadaşımla görüştük anesteziyi nasıl olacaksın dedi spinal olacağım dedim ki ilk doğumumda spinal şükür sorunsuz geçti bunu da öyle istiyordum. İşte onun bi tanıdığı spinal olmuş iğneyi yanlış yere mi yapmışlar ne kadın 8 aydır yürüyemiyormuş😓 şimdi de bunu düşünüyorum ya başıma gelirse diye. Ya ameliyat sırasında çarpıntım falan tutarsa diye düşünüyorum. İlk doğumda da böyleydim ama ameliyathaneye girince sürekli içimden dua okudum sakin geçirdim biraz. O zamana göre anksiyete seviyem arttı biraz şimdi başa çıkabilir miyim diye kara kara düşünmeye başladım 😓 birde ellerim çok uyuşuyor kolumda uyuşma oluyor. Parmak uçlarım karıncalanıyor Dr sordum ödemden yapacak bişey yok doğunca geçer dedi var mı böyle sıkıntı yaşayan ? Dr başka öneri de bulunan