gozde-3535 valla bugün doktoruma yazdım eğer keyfi boyatacaksanız önermiyorum dedi . Eğer beyazlarınız varsa çok dibe nüfus etmeyecek şekilde açık havada ferah yerde organik boya ile boyatabilirsin dedi.
Benimde beyazım yok keyfe boyatacaktım 😵💫😵💫 kaldı doğum sonrasına