Razismom Merhaba güzel anneler, emzirme dönemi uzun sürmesi için tavsiye ettiğiniz vitamin, yiyecek, veya başka önerileriniz varsa bekliyorum.. (Not:sadece sağım yapıp ile besliyorum)
elmaelmaelma Razismom ben ilk çocuğumu 2 yaşına kadar emzirdim. Ama özel bir şey uygulamadım. Sakıncası yoksa siz neden sağım yaparak besliyorsunuz?
Razismom elmaelmaelma başından beri meme reddi yaşadım, erken doğdu diye kaynaklı olabilir diye düşünüyorum bilmiyorum.. Sarılık oldu emmeyince mecbur sağıp verdim öyle de alıştı.. Göğsüme koyunca sinirleniyor bağrıyor.. 4,5 aylık oldu sağıp veriyorum
Razismom Daisyy000 bende öyle düşünüyorum, hamileyken yumurtadan tiksinmiştim hala devam ediyor bu etki 😂
elmaelmaelma Razismom ben de bi ara mama desteği de vermiştim. Sonradan tamamen emzşrmeye dönünce bu sefer de biberonu almamaya başladı. Bazı zamanlar için sağıp bırakabilmek iyi olurdu. Bir şeye alışınca geri dönüş zor oluyor gerçekten.
Razismom elmaelmaelma aynen öyle ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadık, azalma vs sadece uzun sürsün istiyorum
elmaelmaelma Razismom silikon uç denediniz mi peki? Belki o şekilde emzirebilirsiniz sağmak yerine. Emzirmek sağmaktan biraz daha etkili oluyor çünkü süt miktarında.
Razismom elmaelmaelma denedim, maalesef almadı ağlama krizine giriyordu.. Artık geç alıştı zaten biberona, bizde bu duruma alıştık.. Süt miktarında şuan bir sıkıntım yok şükür stokluyorum hatta.. Sadece korkuyorum birden kesilir diye..