Merhaba kızlar tsh değerim 0.02 çıkmış ve kadın doğum doktorumuz çok düşük olduğunu söyledi bebek için risk var mı diye sorduğumda ise bazen bebeklerde zeka geriliği yapabiliyor dedi başımdan aşağı kaynar sular döküldü 9 hafta 3 günlük hamileyim dahiliye doktoruna göründüm oda şuan ilaca gerek olmadığını 1 hafta sonra tekrar gel dedi yaşayan var mı bunu çok üzgünüm ağlamaktan kendimi yedim bitirdim