Gfrnszgn iğne kalın değil ya hemşire önden destekliyor, anestezi uzmanı belden yapıyor. Ama çok acımıyor ki, zaten Doğum için gittiğinizde her koşulda iğne yapıyorlar, iğne korkusu olmasın sizde rahat olun,
Baş ağrısı bulantı kusma gibi şikayetim olmadı benim, belki yan etkisi olabilir ama sezaryende de belden yapılmıyor mu iğne?