acemii_anne Badeela benim arkadaşımda aynı şekilde aşırı kaşıntısı vardı vücudun bebeğe tepki veriyor anca doğumdan sonra geçer bu kaşıntılar demişti doktor
Badeela Doktora gittim kaşıntı için losyon birde alerji hapı verdi losyonu sürdüm rahatlattı ilacı içmeyi düşünmüyorum