Arkadaşlar 6. Haftada bulantılarım başladı 2-3 gün kustum birşey yiyemiyordum. Sonra doktorum prilam yazdı zararı olmaz dedi. Kusmalarım geçti yemek yiyebiliyorum. Sağlık ocağındaki ebe içme dedi. Kime sorsam da çok mu ki bulantın içiyorsun idare et diyorlar. Sizce hata mı yapıyorum bıraksam mı