Bonnusimo İkinci hamileliğim ilkindede sadece ilk üç ay folik asit sonrası demir ilacı kullanmıştım yine aynı doktora gidiyorum d vitamine falan gerek olmadığını söylüyo sadece demir ilacı kullanıyorum ama etrafımda herkes magnezyum d vitamini bişeyler kullanmam gerektigini söylüyo doktorumda ilaç kullanımına karşı mı desem anlamadım😂 bende meraklı değilimde genel olarak değerleri düşük biriyim normal hayatımdada siz neler kullanıyorsunuz
Minnakpopus Bonnusimo demir,multivitamin,magnezyum,b12,d vit kullanıyorum. Tabi bunların hepsini demir ilacım hariç doktorumun reçetelediği değil ocean olanı kullanıyorum. Sizde doktorunuza danışabilirsiniz
obli Bonnusimo multivitamin elenatal 2, magnezyum osteocare, d vitamini devit3 ve demir ilacı gynotardyferon kullanıyorum.
BEYZAKUCUKDAG Bonnusimo multivitamin magnezyum kalsiyum demir ilacı d vitamini kullaniyorum ekstra haftada bir B12 iğnesi
zynpknt BEYZAKUCUKDAG bana doktorum kesinlikle b12 yi iğne olarak alma demişti size müsade ettiler mi hatta düşük çıkınca dil altı tablet olarak verdi iğnelerin dozu yüksek ve alerjik oluyor dedi
busyet2002 Bonnusimo ben ocean mummy multivitamin, ocean extramag magnezyum kullanıyorum 15+6 gebeyim pazartesi kontrolüm var demir d vitamini ve uygun gördüğü diğer vitaminleri başlayacağız
Girlmama Bonnusimo 2 tane magnezyum d vitamini kan ilacı ekstra folik asit ve diğer bir çok vitaminleri bulunduran takviye kullanıyorum 35. haftadayız
BEYZAKUCUKDAG zynpknt ben hap ya da başka bişey istedim ama çok düşük hafta da bir yaptırırsan birşey olmaz dedi