Merhaba. Eğer 32. Haftanız okul süresi içinde doluyorsa ve son bir yıl içerisinde 9 ay sigortanız yatmışsa doğum parası yani ücretli izne ayrılabiliyorsunuz. Bu yıl ben de okul değiştirdim ve 32. Haftam martta soluyor 32. Haftada okul açık olduğu için ve sigortam yatmaya devam ettiği için alabiliyorum. Geçen hafta SGK’yi arayıp sormuştum.