Hayalperest banada çok iyi bi doktor ona git dediler ve ikinci hamileliğimde ona gittim zaten klomen tedavisinden 5.ayıma kadar takibimi yaptı evet normal bir gebeysen gayet iyi bebeğinin herşeyini gösteriyo bakıyo ama seninle ilgili sıkıntıyı göremiyo malesef. her gittiğimde rahim ağzı dendi ilk düdşüğümde nasıl diye sormama rağmen gayet iyi dedi benim okadr akıntım vardı ki pantolonm ıslanıyordu ve ona gittikten bir gün sonra su kesem düştü suyun gayet iyi demişti
Bana ilk hamileliğimde hayat hastanesi sevgi demirhan rahim ağzı yetmezliği teşhisi koydu 2.hamileliğim biraz geç oldu irfan beyi önerdikleri için ona gittm ama irfan bey sende öyle birşey yok dedi ve ben 2.hamileliğimi yine aynı şekilde kaybettim sabah su kesem geldiğinde eşim aradı sekreterine burada yapılacak birşey yok araştırmaya gitsinler demiş hiç gelsin bir bakayım bile demedi başından beri hastası olmama rağmen
Tabiki karar sizin kimde rahat ediyorsanız ona gidin ama ben yaşadığım için söylüyorum normal gebeye her doktor bakar önemli olan sıkıntı olduğunda nasıl müdahale edileceğini bilen doktor iyi doktordur bence.