Kızlar günaydın size bir şey sormak istiyorum ben 23 + 1 haftalık gebeyim ilk gebeliğin bebegimi 1-2 haftadır çok net hissediyorum zaten İki gündür çok hareket halindeydim işlerim çok yoğundu evde olsun dışarıda olsun hiç uzanıp da bebegimle konuşma sevme vakti bulamadım daha dün uzandım yattım yani fazla kıpırdamadı yani kıpırıyor ama fazla kıpırdamıyor bana küsmüş olabilir mi acaba nasıl hareketlendirebilirim🤣