09Tugba_0909 o yaştaki bir çocuk artık normal beslenmeye başlamış olmalı. Mutlaka tok yatırın yani aslında hepsi bir sarmal. Uyku düzenide bu konuda çok önemli. Düzenli yatan bir çocuksa zaten akşam yemeğini yemiş olur aralarda meyve falan atıştırır ama 1 saat önceden yemeyi kesmelisiniz. Birde aç olduğundan değil alışkanlıktan kalkıyor ve bırakmıyo. Sütüde bırakmalısınız ki zaten çocuklar için hiçbir faydası yok şimdiki sütlerin. Biberon isterse pipetli suluk ile su verin öyle öyle kesilecektir diye umuyorum