Aslaninannesi_ Kızlar yarın kimler doğuruyor benim yarın sezaryenim var ilk gebeliğim ve hem korkuyorum hem heyecanlıyım gelin birbirimize destek olalım
2prens1prenses_ Aslaninannesi_ 8 de yatış yapilicak insaAllah kacta yapılır bilmiyorum ogelden alırlar diye tahmin ediyorum
Aslaninannesi_ 2prens1prenses_ Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım benimde 09.00 da 07.00 de burda olun dediler ☺️
Aslaninannesi_ Arblg canım Allah razı olsun evladına kavuşmayı bekleyen tüm annelerin darısı başına inşallah 🙏