aleynaozalpp14 ABC1 canım bu değerde ultrasonda gözükmez yani karından ultrasonla ve Vajinal gözükmez çünkü ben de sen gibi verdiğimde böyle değerler de gözükmemişti biraz daha bekle bir hafta kadar sonrasına gittiğinde yani 5000 üstüne geçtiği zaman gözüküyor
Mor-kelebek ABC1 canım bencede bugün gözükür gibi zaten 10 Şubat’taki değer bu şuan tahmini 4500 gibi birşeylere çıkması lazım
Parilti007 Karından görünmese de vajinal bakıldığında görülür bu betayla. Kaldı ki karından da görünür bence
Parilti007 seymanuurr 6binler mi? Hangi hastane doktor o 6binlerde görüyor😅 vajinal 1500 üstünde görünüyor karından da 3000 ve üstü
ABC1 aleynaozalpp14 görünende oluyormuş bu seferlerde vajinal ultrasonda Ben en azından kan vermiş olurum
acemii_anne ABC1 benim 1743 dü karından gözüktü. Bence tamamen cihaza bağlı. Ki 10 şubatta verdiğinde 1900lerdeymiş şimdiye o 3000 olmuştur geçmiştir bile bence çok net gözükür.
aleynaozalpp14 ABC1 yok canım kan ver Cannes’da çıkar zaten gebelik ama takip etmen gerekiyor düzenli olarak yükselişini
Esra-4151 acemii_anne kesinlikle tamamen cihaz ile alakalı 980 ile doktorum gördü vajinal ultrason ile