duyguu11 oğlum 6 yaşında 5 yaşına kadar kullandık bebek arabasını ama bir süre sonra rn hafif modele geçiyorsun tabi. 5 yaşında bir seyahate çıkarsan çok yürümen gerekirse fln kullanılıyor onun haricinde pek kullanılmıyor.
Am ilk 2 sene full kullanılıyor kesin. Ben ilk zamanlar evde bile kullandım.