Hanımlar öncelikle bekleyen herkese Allah sağlıkla kucağına versin inşallah.
Benim planlı epidural+spinal kombine anestezi planlamıştık.Düz epiduralden farkı dokunmaları hissetmeyeceğim sanıyordum ama öyle değildi.Dokunmaları, gerdirmeleri hissediyosun ama acı ağrı hissetmiyorsun.
Tek hissettiğin acı ve ağrı hissi epidurali belden takarken iğneleri hissediyosun.
Şuanda kalkarken otururken biraz zorlanıyorum.Onun dışında tek hissettiğim yorgunluk.Hep diyorlardı şimdi uyuyabildiğin kadar uyu diye.Bende diyordum ki hamilelikte hiç konforlu olmuyor mide yanıyor, bel ağrıyor diyordum.Ama şimdi hamile arkadaşlara aynı şeyi
diyorum.Valla uyuyun bebiş gelince canınızı okuyor 🤭🤭 Şaka bir yana ilk günümüz gündüz güzel sakin geçti ama gece biraz zorlandık.Oğluşum durmadı huzursuzdu.kucaktan indiriemedik.Çok özel ve güzel bir duyguydu.Allahım isteyen herkese nasip etsin💐💐