Shedatk Tutaste_ merkezde yaşıyorum ama gece sallandığımı hissettim sonra başım dönüyor diye düşünüp önemsememiştim , arada başım döner uyandırır hatta beni , sabah Bursa gördüm meğer deprem olmuş
Tutaste_ Shedatk bana oldu dün gece yeminle eşime dedim pat pat aşagı düştüm sanki banada oldu dedi bişey yoktur dedi. Demekki buymuş
yuzirneym Tutaste_ ben de hissettim uykudan uyandırdı ama ıspartaya geldikten sonra böyle minik sallantılara alıştım, ben de sizin gibi çok panik oluyordum
Talentedmom Tutaste_ ararken ellerim titreyerek aradım yan binadaki komşuyu aradım hissettiniz di ye evet dedi sağolsun geldi yanıma sakinleştim
zge13 Tutaste_ batıkent mahallesinde hissedildi belmaş evlerinde bbaktım herkes yakmıştı ışıkları hemen çoluk çocuk giydirdim yattılar geri bir daha da olmadı şükür çok korkutucuydu hayır eşim hissetmemiş sanırım dolap sallandığı için de uyandım bende bir kaç saniye anlam veremedim zaten kapaklar sürgülü de
Tutaste_ zge13 dün gece pat pat aşagı düşer gibi olduk eşimle ben emzirdiğim için başım döner heo oyle bişey sandım eşiminde doner oda oyle sandı. Demekki dunden belliydi anlamak lazımda anlamıyoruz
zge13 Tutaste_ ay Allah korusun baktım ilk aşamada ege görünüyor sonradan çıktı konum burası böyle sallandıysa siz daha çok sallanmışsınızdır tabi 4. Kattayız biz de altta olsak belki uyanmam ama ilçelerde olunca genellikle hissediliyor 2 üstüler falan zaten hep diken üstünde uyuyorum kafamda hep
Talentedmom Tutaste_ sağol canım sen korkarsan kayınvalidemlere gideriz onların evi müstakil daha onlara haber vermedim korkmasınlar diye o tarafta olmadı
Tutaste_ zge13 oraya kadar hissetyiyseniz tabi biz vok titredik. Binalar hep eaki burda sağlam değil hiç