fatsfats-92 Kızlar ben doğurdum aslında zor olmadı ama benim anksiyetem ve panik atağım yüzünden şu an çarpıntım ve tansiyon problemim oluyor gözetim altında duruyorum Rabbim herkesi bi avaz’da kurtarsın 🥰🌸
Srp53 fatsfats-92 yaa ben bekliyordum sizi geçen de konuşmuştuk bir post altında çok mu heyecanlandınız ?
Elifcelk fatsfats-92 gözünüz aydın sağlıkla büyütün 🌸 özelde mi doğurdunz sezeryan kendi istediğiniz miydi ben devlet takipliyim büyük ihtimalle orda doğumu yapcam bnde çok istiyorum sezeryanı ama onlar yapmıyor zorunlu değilse ondan sordum
fatsfats-92 Srp53 Evet canm. Aslında ameliyat ta falan sakindim korktuğum kadar olmadı ama sonrasında tansiyon çarpıntı yeni yeni düzene giriyor 🙂 Sakın kalmak lazım
Srp53 fatsfats-92 gözünüz aydın olsun 💜benim de yarın umarım iyi geçer umarım ben de sakim kalabilirim 😆
fatsfats-92 Tosbalak Sordular ama gerek duymadım canm ben midem bulandı falan biraz öyle müdahale ettiler
fatsfats-92 Srp53 Bugün 3. Günüm hala ağrım var hemen geçmiyormul bu ağrılar. Rabbim analı babalı büyütsün canm nasıl geçti 🌸
Srp53 fatsfats-92 Ben çok panik oldum ya. Ama yine bir şekil ameliyatı atlattım sonrasında oldu olan. Bana bağladıkları bez alerji yaptı sonra onu geçirmek için serum verdiler o da tansiyonumu yükseltti çarpıntı yaptı bacaklarımı hissedemedim. Panik atak krizi geldi ölüyorum diye bağırdım bir saat çok kötüydü. Şimdi de gazımı çıkaramıyorum.
fatsfats-92 Srp53 Benim de tansiyon çarpıntı kötüydü. Şimdi de gaz ağrıları ayaktayken filan hala yürüdükçe ağrı oluyor. Geçmiş olsun canm hiç kolay değil inan anne olmak🥺
Srp53 fatsfats-92 sağ ol canım cidden kolay değil. Sezaryen de kolay bir ameliyat değil vajinal doğumu deneyimlemedim ama pişman oldum açıkçası.