Kızlar 34+3 üm. Bebeğim makat gelişte. Şimdilik sezeryan gözüküyor ama 38e kadar bekleyeceğiz. Geceleri sırt ağrısından uyuyamıyorum ama bu gece öyle bi ağrı girdi ki sırtıma ağladım ağrıdan. acaba yalancı sancı mı dedim. Ne yaptıysam düzelmedi . Lavaboya atınca kendimi orda oturunca düzeldi resmen 10 dk sonra falan. Yalancı sancı nasıl oluyor acaba ya. Geceleri sürekli uykusuz mu geçecek böyle :(