Kbra1012 Dikkat edebileceğin birşey değil ki 🤷♀️ haftan ilerledikçe bebek mesaneye baskı yapmaya başlıyor bu yüzden tam boşaltım sağlayamıyorsun buda bakteri oluşmasına sebep oluyor en sağlam tedavisi su içmek işte günde en az 2 buçuk lt su içmen lazım ki sürekli tuvalete çıkmak için. Benim gibi yeterince su içemeyenlerde oluşuyor işte günde zorla zorlaya 1 lt anca içebiliyorum ondan oluyor. Çok şükür hiç enfeksiyonum olmadı lökosit değerini yükseltecek onunla avunuyorum. Ben burda 600 1000 bakteri üstüne birde lökosit değerleri yükselen çok kadın gördüm olabiliyor yani sadece bol su iç sürekli su iç hamileliğe en yararlı şey o.