Kızlar merhaba 39+2′yim az önce iç bacağımda ıslaklık hissettim elimi attım ıslaklık vardı ama iç çamaşırımda pantalonumda bi islaklik hissetmedim sancım yok ama bebek bir yere toplanıp duruyor ve vajinamda batma hissi oluyor ağrım sızım yok aksine hiç hamile değilmişim gibi çok enerjiğim su gelişi olup olmadığından emin olamadığım için de boşuna hastaneye gitmek istemiyorum sonuçta sancim da yok sizce napayim?