Sizde durumlar ne alemde kızlar , bir daha post vardı ama onu bulamadım
PapatiA benim 13 dun test yaptım önce pozitif sonra negatif çıktı regl olmazsan bidaha yapcmm
Bat 17 deli gibi kasık ağrım var