merryeemmm merhaba hangi doktor ve hastane burda bir sürü tedaviye tüp bebek tedavisine başlayacak anne adayı var fikir olması açısından bence paylaşın ki aynı doktora gidecek olanlar neyle karşılaşacağını bilsin, tüp bebek tedavisi psikolojik olarak zorlayıcı bir süreç maddi manevi yorucu ister özel olsun ister devlet sağlık çalışanlarının hastalara yaklaşımları çok önemli hangi hastalık olursa olsun onlar günde 20 tane hasta görüyor olabilir ama bir çok insan başına geldiğinde anlıyor yaşıyor lutüf gibi davranılması yapılan muameleler gerçekten çok üzücü insanlar kendileri veya yakınlarının dertleriyle uğraşırken bide bu muameleler yazık bence çok doluyum güvenecek hiç bir yanımız kalmadı ne yazık ki