Arkadaşlar kafama takılan bir konu var yardımcı olun lütfen
Cuma günü 8. Haftaya giriyorum hamileliğimde ve geçen hafta kuzenimin kına ve düğünü vardı kınada çok yorulmadım ama düğünde epey oynadım arada otursam da sürekli beni çok sarsmayacak halaylara girdim ve herkes bebeğini düşürürsün diye beni çok korkuttu. Cuma günü doktor kontrolüm var bebeğime bir şey olmuş olabilir mi sizce tehlikeli bir şey mi yaptım???