Kızlar canım inanılmaz çekiyor evde olmasa belki aklıma gelmez ama eşim almış 2 gün önce. Böyle içerken sanki dünyalar benim olmuş gibi his veriyor o asiti, tadı anlatırken ağzım sulandı 😂 Gebeliğim boyunca 3-4 kez anca yudum almışımdır. İki gündür birer bardak içtim valla 35+3teyim. Siz hiç içtiniz mi?