Ben gebeyken anlamiyordum ogrenene kadar bebek toplaniyor bir tarafta diyordum aci degerim yuksekmis sancilari anlamiyordum . Karnin tas gibi olmasi bir tarafta toplanip kalmasi gobeginin yani sekil degistirmesi dokununca cok sert olmasi uzun sureli olarak sancıymıs 🥹 ama daha erken haftaların senin