Fattmasevinc Merhaba arkadaşlar. İki gündür tansiyonum yüksek çıkıyor baş dönmesi oluyor ve halsizlik. Tansiyonumu dengeleyecek tavsiyeleriniz var mı
Elvn Fattmasevinc suan yuksekse tnsiyonun drek dktra gt cnm dusuk tnsiyonda srun olmuyo ama yuksek sornluyms
NurDemir Doktorunuz muhtemelen ilaca başlayacaktır şu iki günde de mümkün olduğunca yatın yorulmamaya çalışın ve tuzu tamamen kesin.İmkanınız varsa ara ara ölçüm yapın 14-9 sınırdır gebelikte,bunun üzerine çıkarsa her ihtimale karşı acile gitmenizi öneririm.
Aylin35 Seda5892 normalde 12 den 13 den aşağı olmazdı 11 e düştü şimdide ne zaman baksak 10/7 çıkıyor
Morenna Yüksek tansiyon bebeği zehirliyor, Allah korusun. Benim tanıdığıma olmuştu hani tansiyonum düşer felan diye rahat davrandı ama bizim ısrarımızla gitti hastaneye hemen sezeryana almışlardı geç kalınmış yani. Çok şükür bebekte sorun yoktu