Premature bebeğim var 65 günlük oldu ve sarılığı var. Geçen hafta 8 gün yoğun bakımda yattı fototerapi aldı hiç bir işe yaramadı. Kan değerleri kimi yüksek kimisi de düşük. Doktor kansızlık var dedi. Kilo alımı da yavaşmış. Sarılık sebebini bilmiyorlar bulamadı doktor. Moralim çok bozuk sürekli ağlıyorum iki aydır. Sarılıktan kötü bişey olan var mı tanıdığınız? Geçmeyen, ağır hastalıklar vs???