Doğum sonrası süreçte kendimi toparlamadan kimseyi yanımda istemiyorum. Bebeğin sağlığı için temas olmasını da istemiyorum açıkçası. İşime karışılmasını da sevmiyorum, meraklı insanları, sürekli şöyle yapmalısın böyle yapmalısın önerileri de dinlemek istemiyorum. Eşim babalık izni ve senelik izin alacak yaklaşık 25 gün bana yardımcı olacak. Kalmak isteyen olacak(kaynana vs) ama ben istemiyorum diye küsme darılma olacaktır. Her iki aileden de uzakta başka şehirdeyiz. Evimiz 1+1 ve ben titiz bir insanım düzenime de karışılmasını sevmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı?