36+6. Uykuya zor dalıyorum, dalsam da 2 saatte bir falan uyanıyorum bu bir rutin artık. Reflüden kafayı yiyeceğim kulaklarımın içine kadar çıkıyo sanki asit. Önceden şurup etki ederdi. Şimdi şurubu içiyorum geçiyo abartısız 10 dk sonra tekrar başlıyo. Öyle doğru düzgün bişey de yemiyorum…
Tuvaletten çıkamıyorum çiş yapmaktan yoruldum. Klozet olmasına rağmen tuvalette çok zorlanıyorum bi de , peçeteyi kullanmak bile zor geliyo kaburgalarım batıyo sanki az bükülünce, çünkü karnım çok büyüdü.
Bi de nefes almakta zorlanıyorum yetmiyo aldığım nefes. Gün sayıyorum 25 inde rahatlayacağım inşallah 🥹