hanifeGedikci günaydın hanımlar. dr'a gittimde aklıma takıldı bu usg cihazlarının hangisine güvenmeliyiz. cuma günü eski usg cihazı olan bi merkezde girdim 435 gr. dedi. Az öncede yeni usg led ekran olan hastanemde usg girdim 700 gram dedi hangisine güvenmeliyiz sizce ? hangisi doğru?
GozdeCemre hanifeGedikci 4 Gün geçmiş Kilo Almış olamaz mı canım ne kadar alıyorlar günlük bilmiyorum ama
SevgibiR hanifeGedikci valla bnde devlet ve özele gittimde biri siyah beyaz biri renkli iki günde 200gr farketmişti cihaz iyi olana guvenceksin tabiki iyi cihaz iyi kalite iyi hesaplama😂
Popmum Ben bir gün arayla farklı doktora gittiğimde 20 gram fark olmuştu 640 gramken 660 gram demişlerdi bir günde bu kadar kilo almıyorlar usg ölçümleri değişir ama fazla oynama yapmaz. Sadece bir tahmin ama suyuyla birlikte o kadar olabilir.
hanifeGedikci Popmum 22 haftalığım ama 700 küsür gram çok değilmi? 435 gram çıkan usg cihazı çok eskiydi.
Melikecoban hanifeGedikci 22 haftalık için 700 çok gibi ya doktor bişey demedi mi ki sukadar önde falan diye
Popmum hanifeGedikci doğru anladığınıza emin misiniz suyuyla birlikte 700 gramdır o ☺️ ay bilemedim ki benim 27 haftada daha yeni 916 gram oldu 24. Haftada 660 gramdı.
hanifeGedikci Popmum bebek 730 gram annesi dedi. bende cuma günu 430 grmdı dedim. cihazdan cihaza fark eder dedi. sormadım çokmu diye 😁
Popmum hanifeGedikci ☺️ bi dahaki randevuda ne çıkacak çok merak ettim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏