Hilalmrcn 29 haftalıkken karnımın sağında yaygın bir arada rahim bölgem de agrı vardı nst de hıc bır sey cıkmadı ama seruma ragmen agrı hıc gecmıyordu ne olur ne olmaz dıye dogumhanede alttan muayene yaptılar acılma var mı dıye yoktu ama agrım sabitti artma veya azalmayı tetiklemedı 🤷🏼♀️ şuan 32 deyım