umrumdadegil _Gizem__98 ay ben çok çektim ondan yürüyemiyordum oturamıyordum doktorum magnezyum verdi ondan sonra rahatlamıştım
Suuu-- _Gizem__98 Ben varım valla Magnezyum biraz iyi geliyordu hastanede yatıyorum oda bitti sabah Doktora söyliycem bakalım ne diycek azıcık hareket ediyorsam oda magnezyum sayesindeydi 😑
Serrasmsk _Gizem__98 ya bana başta şey oluyordu normalde ayın 20 sinde regl oluyorsam mesela gebelikte de 24 25 e kadar her ayın 20 sinde regl sancısı gibi giriyordu sonra vücut alışınca durdu bu durum
Serenkrglmz Ah ne çektiğimi bir ben bir de Allah biliyor kalça ağrısından ilk kızımda son 3 ay çekmiştim bunda 31 haftalığım 13. Hafta dan beri çekiyorum tüm yaşantımı kısıtladı eve mahkum kaldım aylardır magnezyum falan da fayda etmiyor bana
Sdanur1 _Gizem__98 bende de aynisi diktor magnezyum eksikliği dedi magnezyum verdi ve peynir ve yoğurt tüketimini artır ekfera faydası olacak dedi magnezyum başlayalı hafifledi şükür
yasemin_yasin _Gizem__98 bende sadece sağ taraf çok ağrıdı 20.haftalarda başlamıştı. Arabaya binerken hiç bir sorun yok arabadan inerken sağ bacağım benim değil gibi sanki 40 haftalık gibi inemiyordum sonradan geçti d vitamini kan ilacı fln kullanmaya başladım onlardan dolayı geçmiş olabilir
Datlum Baştan beri çok zor magnezyum biraz idare ediyor ama yine aynı hale geliosun bende fıtık da var çok zorlaniom
fkemerci ya benim hamile olduğumu öğrendiğimden beri kalça ağrım var ama doktor ilk aylarda olmaz dedi ve daha yeni 12. haftama girdim . önceden böyle bir şey yoktu ortopediye mi gitsem ne yapsam bilemedim