Hanımlar yarın çalışabilir raporu alacağım 1 hafta so raporu ise kendi iznimi kullanacağım buda 1 ay olunca 37 haftalikkken bitiyor zaten zorunlu izin başlıyor. Sormak istedigim soru yönetmeliğe bakıyorum aldığım izin dogum izninde gdiyor gibi gibi sözler var kurumun inisiyatif kullanmasına var var mı sizde böyle bir durum karşılaştığınız. Dogum izninde ayrılsam dahada zararda olacağım. Herkese iyi geceler diliyorum