Herkese merhabalar, 2024 Şubat ayında işten ayrıldım ve Mart ayında işsizliğim başladı ve Kasım ayında bitti biter bitmez eşim işyerinde beni sigortali gösterdi.. yani 2024 yılı itibari ile Kasım ayından 23 günüm Aralık ayından 30 günüm 2025 Ocak ayından 30 günüm birde Şubat ayında 30 günüm gelicek ama ben nasip olursa Martin 3 veya 10 ununda doğum yapabilirim ve Şubat in 24 dündende 37 haftalık olup zorunlu raporu doktorum vericek ben doğum parası alabiliyor muyum diye merak ettim çok mu karışık anlattım bilmiyorum ama nasıl sorucagimida bilemedim olmazsa sigortaya gidip sorucam ama bilgisi olan aydınlatırsa da çok sevinirim 🌸