duyguu11 Kızlar 6.ayım kışa geliyor zıbın alıcam. Tulumların alt üst takımların altına 6 aylık bebekler kısa kollu zıbın mı uzun kollu zıbın mı giyiyor? Uzun kollu zıbınla üstüne uzun kollu kıyafet çok bunaltmaz mı
Bus-ra590 duyguu11 bende en geç haziranda doğurıcam ama kışlık fazla birşey almayı düşünmüyorum zaten ilk zamanlar evden çıkmam diye düşünüyorum sonrası zaten sıcaklar gelicek bence uzun kollu fazla alma derim
Esra_Elisa8 duyguu11 kendinizden 1 kat fazla giydiriceksiniz bebeği ama ben hep 2 kat fazla giydirdim şuan 3 yaşına giricek hala öyle yapıyorum kış ayına güven olmuyor o yüzden bunaltır endişesine girmeyin bence zaten zibinlarda ince pluyor
Mnrsln duyguu11 bebeğim mayıs doğumlu şuan 8 aylık. Takımların içine kısa kollu zıbın giydiriyorum. Gece uyku tulumunun içine uzun kollu zıbın giydiriyorum. Evim de 22 en fazla 22.5 derece doktorun önerisiyle.
Bedriye12 duyguu11 benim 2 hafta sonra doğumum var hiç uzun kollu zıbın almadım belki iki tane alırım ilk haftalar giysin diye ama zaten sürekli kat kat sarıyoruz sırtından yeleksiz battaniyesiz kaldırmıyoruz
dilaradoyan duyguu11 çocuğuma uzun kollu zıbın giydirince ben bile daralıyorum ☺️ anca karda kışta tam soğukta o da dışarı çıkarken. Zaten evin içi sıcak. Sıfır kol ya da askılı zıbın en iyisi bence
duyguu11 dilaradoyan peki kışın sadece evde uzun kollu zıbın altına taytla durur mu? Uzun kollu zıbın almalı mıyım kafam karıştı
dilaradoyan duyguu11 o da yetersiz geliyor bana örneğin. Yani askılı zıbın üstüne uzun kollu badi giydiriyorum ben. Kendimiz gibi içine bir atlet üstüne uzun kollu şeklinde. Elinizde özellikle düz beyaz veya krem 2tane falan olsa yeterli ben evde tercih etmiyorum ama dışarı kombinine göre içine uzun kollu düz bi şey gerekebiliyor o zaman giydiriyorum. Yaşadığınız yerde önemli soğuk bir yerdeyseniz daha fazla da alabilirsiniz
Mnrsln duyguu11 eviniz çok sıcaksa belki olabilir ama genelde kısa kollu zıbın üzerine ince veya orta kalınlıkta uzun kollu birşey giydirmeniz daha uygun olur diye düşünüyorum
Esra_Elisa8 duyguu11 ev çok sıcaksa olabilir evin derecesine göre ayarlayın ama zıbın inceyse 1 kat fazla giydirin yada tek giydirmek istiyorsanız kadife zıbın alın
Busehazal2303 duyguu11 aslında bu birazda evin sıcaklık durumuna bağlı diye düşünüyorum benim evim büyük olduğu için kombiyi fullesende genede daralticak gibi sıcak olmuyor oyuzden kızımı kışın uzun kollu zıbın giydirip büyüttüm şimdiki bebeğimde bu ayın sonu yada Martin başında doğacak gene aynı Mayıs’a kadar falan uzun kollu zıbın giydiricem 🌸