Ftmnnr ya aslında benim pek normal olacak gibi gelmiyor bana açıkçası, işin kötüsü 40. haftam kurban bayramı haftasına denk geliyor 😀 Sanırım bırak Onur beyi kimseyi bulamayacağım doğurmak için 😀 Kan sulandırıcı kullanıyorum 40 haftayı bekleyemeyiz dedi bana bir kaç hafta önce Onur bey, kendisi gelmek isterse tabiki güzel olur ama gelmezse 38-39da sezeryana alırım riske atamam seni dedi ben de okey hocam sorun yok sağlığı yerinde olsun da gerisi önemli değil dedim. Gece sancı başlarsa sabah 8.30a kadar tutarım kendimi artık napayım 😀