Cansualkc 25+1 haftaligiz ilk 5 ay hep erkek dediler gittigim tum doktorlar simdi ise son gittigim iki doktor da kiz diyor ama gecen hafta şeker yüklemesi icin devlete gittim bebek bacaklarini acmiyo goatermiyo kendini dedi hatta dr cok ugraati oksur falan karnima vurdu hareket etsin diye ama yok hic hareket etmedi acmadi da bacaklarini dedi ama ben erkege benzetiyorum dedi resmen ikilemdeyiz ve hic bir hazirlik yapamiyoruz basina boyle birsey gelen olduumu neden cinsiyet ogrenemiyorumm ben yaa 😓😓
BurcuKurtSorgu Cansualkc bence iyi cihazları olan hastaneyi araştırıp oraya bir baktırın derim. Artık alışveriş zamanı gelmiş insan çıldırır heralde 😂 ben şimdiden daha kesin öğrensem de alışveriş yapsam diyorum.
Cansualkc BurcuKurtSorgu kac yere gittik hepsi birbirinden baska konusuyo bakalim 10 gun sonraki kontrolde ne dicekler diye bekliyorum 😅