nur_bebek34 Daha doktora gitmedim kalp atışı tamamen duyulsun öyle gideyim dedim folik asite başlamadım geç mi oldu acaba / ilk gebeliğimde imom kullanıyordum yarın hemen eczaneden aldıracağım inşallah . Geç mi oldu acaba
Ebru_ebru nur_bebek34 ben folik aside 7.haftadan sonra başladım geç demedi doktorum verdi o şekilde ☺️
baby_yalcin nur_bebek34 folik asit değerlerin normalse sıkıntı olmaz. Ama dediğin gibi yarın hemen başla doktor randevuna daha varsa bekleme. Gebelikte ilk 3 ay kritik dönemdir. Folik asit değerlerimiz normal düzeyde olsa dahi gebe kalmayı planladığımız 3 ay öncesinden ve hamileliğin ilk 3 ayı dahil kullanmamız gerekir. Hayırlı olsun gebeliğiniz🥰