Kızlar 24 haftalık hamileyim ve vajina kemiginde şiddetli ağrı ile doktora gittim bebeğin kafasının aşagıda baskı yaptığını söyledi doğum pozisyonunda olduğunu progestan igne verdi onu kullanıyorum bunun dışında ne yaparsam pozisyon düzelir bilgi verirseniz sevinirim