PAG Zıbın goydirirsin genelde ben Konya dayim ona rağmen Zibinla bile terledi Haziran sonunda . 17 sinde doğdu bı kaç gün kadar tek kat takım tulum neyse ondan giydirdim . Sende sonuna doğru doğumun varsa yarım kol zıbın ve Alt olarak giydirebilirsin üstüne incecik muslin De bulunsun yanında geceleri bı anda serinleyebilir. Takım vs çok alma küçük çünkü üç ay rahat sıcaktan zibinla bile duramicak hale geliyor Bebisler daha büyük Takımlar alabilirsin . Ama dışarısı için bı kaç tane 3 ay Tulum gibi muslin takım gibi şeyler alırsan işine yarar sonrasını zamnala almani oneririm