Bence de bir sorun olmaz tüm aşıları tam ve dışarı çıkmıyorsa herhangi bir sorun yoktur. Aşısız sokak kedileri toksoplazma açısından risk taşıyor. Tüm kediler sıkıntı yaratsa aynı evde yaşayamamız bile ciddi risk olurdu kumuna dokunma yeterli. Yinede için rahat etsin istiyosan doktorundan ek tetkik isteyebilirsin.