aylaamomm Baby_B ya benim koltuktan kalkınca oluyor bi iki adım sonra açılıyor gibi bende anlamadım neden öyle oluyor hafif batma acı gibi sonra geçiyor
Baby_B aylaamomm evet benimde öyle Bazen geciyor bazen gecmeyedebiliyor ama😀 Hafta ilerledikce daha zor oluyor malesef
Tugce234 Benimde aynı şekilde şuan farkettimde özele bölgem de damar şişmiş varis gibi sanırım bebek aşağıda diye baskıdan dolayı , bende doktora gideceğim bu yüzden
Tugce234 Doktor normal olduğunu ve doğumdan sonra geçeceğini söyledi. Şuan hala aynı şekilde beklemeye devam ediyprım