senatss canım ben 11. Haftada kontrole gittin doktor bana şaka gibi ama cinsiyeti görüyorum dedi şok oldum , peki ne dedim erkek gördüm dedi ama netleştirmek adına 16. Haftayı bekleyelim dedi 🥹🥹🥹 sağlıklı olsun tabi her ne olursa ama 2 erkek evladım var kızım olursa en mutlu ben olurum ama nasibimde erkek varsa şükür hamd olsun diyelim :)