eyll4 Benim de bugün kontrolüm vardı. 31+5 43 cm 1800 gram çıktı doktorum iyi haftasıyla uyumlu normal gidiyor dedi. Bende şeker olduğu için açıkçası ölçümler haftasıyla uyumlu olduğu sürece kilosunun yüksek olmaması işime geliyor 😀 Zaten her bebek farklı olur ve aksi bir durum olsa doktorunuz uyarırdı diye düşünüyorum.