7+2 deyim bende. Baygınlık geçiriyor gibi olmuyorum ama yerimden kalkamayacak haldeyim bende baş dönmesi mide bulantısı enerjimi emdi sürekli uyku hali bende de var. 1. Trimester da bunlar normal demişti doktorum. Bana multivitamin başlattı. Rutin kontrollerin yapıldı mı senin kan ve idrar detaylı bakıldı mı?