ElfmRyhn Kızlar 30. Haftadayım kasıklarımdan bacaklarıma ağrı vuruyo adet olcakmiş gibi doktora gitmelimiyim magnezyum da kullanıyorum
Odaanne ElfmRyhn normal diye biliyorum. 34+6 yım aynı şikayetler bende de var ki 29 dan bu yana erken doğum riskine karşı ilaç kullanıyorum. Sertleşme ve kasılma olup duzenli olursa sıkıntı dedi. Tabi yine de doktorunuza sorun en doğrusunu o bilir
Ossgee Aynı olay bende de var doktorum ay gün sancıları demişti yalancı sancı. Baya da çok yaşıyorum. Senin de aynı durum olabilir bence.