deletedmom43191 Sinemmm32 sık idrara çıkmak enfeksiyondan da olabilir bebek baskı yaptığı içinde olabilir yani 37+5 im bende her adım attigimda tuvalette alıyorum soluğu fakat bende enfeksiyon var nasıl kaptigim hakkında bilgimde yok usuttum bu sıra ondan olabilir
Ayse57 Sinemmm32 Benim de öyle 36 hafta çok fazla çıkıyorum idrara ama bebek baskı yaptığı için ☺️ artık kafasıyla bastırıyor oraya sürekli eğildiğimde daha çok baskı yapıyor hemen geliyor idrar
Sinemmm32 deletedmom43191 Enfeksiyondan da oluyor tabi doktorum fitil verdi . Ama diğer hamileliklerimde böyle değildim